رویدادها آرشیو خبر ها
بدون پیـرلو هم باید برنده باشیم

بدون پیـرلو هم باید برنده باشیم

کارلوس توز مهاجم آرژانتینی یوونتوس درباره شرایط یووه و بازی های این تیم در ایتالیا و اروپا می گوید .

بازی با اودینزه ؟

" بازی حساس و پرفشار . در ورزشگاه خودی بازی سختی را پیروز شدیم . در مقابل تیمی که نمی توانستیم تنها به چشم ِ یک تیم تدافعی به آن نگاه کنیم . ما برای گلزنی تلاش می کردیم و آن ها هم در ضد حمله خطرناک بودند و همین را می خواستند "

تیم های ایتالیایی در دفاع چگونه هستند ؟

" خوب تفاوت زیادی وجود دارد .برای مثال همانطور که دیده شد اودینزه تیمی نبود که تنها دفاع محض کند , آن ها با تلف کردن وقت , خطای پی در پی و بازی بی برنامه دفاع نمی کردند بلکه برای مهار همه بازیکنان یووه برنامه داشتند . من در طول بازی چندین بار مجبور شدم که موقعیتم را تغییر دهم و به جای دیگری از زمین بروم . برای اینکه برنامه دفاعی حریف خنثی شود "

" بازی در ایتالیا فشار زیادی را ایجاد می کند . ما همیشه باید در حال حرکت باشیم و هرگز فکر نمی کنم که این نوع ِ فوتبال خسته کننده باشد"

مصدومیت پیرلو ؟

" او یک رهبر و بازی ساز اصلی در یوونتوس است . نبودن پیرلو مطمئنا برای ما خوب نیست اما ما راهب جز ادامه بازی ها و پر کردن جای او نداریم . این شاید یک محک برای یوونتوس ما باشد "

بازی با بلونیا ؟

" دوباره به خانه حریفی سرسخت خواهیم رفت . من امیدوارم که اینبار هم موفق باشیم , البته انتظار می رود که حریف میل بیشتری به حمله نشان دهد "

بازی با گالاتاسرای ؟

" بازی در لیگ قهرمانان همیشه خاص خواهد بود . من اکنون به بازی مقابل بلونیا فکر می کنم اما همه می دانیم که آن بازی حُکم فینال را برای ما دارد . خوب ما ممکن است با یک تساوی هم صعود کنیم اما ثانیه به ثانیه بازی در ترکیه می تواند تعیین کننده و خطرناک باشد . پس ما نباید بیش از حد خوشبین باشم "

بالاخره در لیگ قهرمانان گلزنی خواهی کرد ؟

" امیدوارم . من تمام تلاشم را در بازی هایی که انجام دادم بکار گرفته ام و در ادامه هم اینگونه خواهد بود . مطمئنا پیروزی مهم ترین چیز است اما گل زدن هم لذتی ویژه دارد "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: